Kicked out of school.. Sort of xD

Yaw peops (;
Idag har været en helt ufattelig underlig dag. Jeg tog i skole omkring 10-tiden, hvor vores prøvefag skulle udtrækkes. Det ville jeg jo ikke gå glip af, så jeg mødte op. Og med hvilket humør! Jeg hørte Timbuktu hele morgenen, så det var nærmest umuligt for mig at være negativ. Jeg er ret glad for Timbuktu.. Men vi fik udtrukket fag, og det var, ærlig talt, ikke helt, hvad jeg havde håbet på. Kristendom. Damn it! Så mit smil falmede en smule, og jeg tænkte, at det ville blive gendannet, hvis jeg smækkede noget timbuktu på klassens højtalere. Jeg sad ved computeren, og så kommer min lærer hen og spørger, om jeg har noget imod at slukke. Provokerende som jeg er, svarer jeg "Ja?", men jeg slukker da alligevel. Så går han helt amok over min attitude, kinda berretiget xD Og det ender op i et motherfucker skænderi, hvor han siger, at jeg bare kan skride og aldrig komme igen, og jeg svarer "at det havde jeg fandme også tænkt mig".. Det var yderst underholdende!

Så nu går jeg ikke i skole mere. Vi skal have eksaminer lige om lidt, så det gør egentlig ikke noget.. den første prøve er i dansk på næste torsdag. Jeg orker ikke dansk! Det er det eneste fag, som jeg er nervøs for. Ret weird eftersom det er det fag, jeg er bedst i. Men det er også det, jeg regner med at leve af, så hvis jeg ikke klarer mig godt i dansk, så er jeg ret fortabt..

Ligenu er jeg ved at farve hår. Jeg skulle have gjort det igår, men der var ikke noget varmt vand. Det tror jeg heller ikke, der er nu, men nu skulle det fandme være.. Den der pulverkur? Den er ved at ta' livet af mig. Jeg vil have noget mad! Men jeg vil vel hellere have en flot krop til sommer.. Jeg smutter for nu.

Peace out.
/Meggie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0