Undskyld folk, jeg er sgu dansk!

Hejsan alle! Det her er så mit første blogindlæg, og der er garenteret ingen af jer, der gider at læse det her, eftersom jeg skriver crappet på dansk. Men velkommen til dem, der gider at se, hvad en average dansk teenagepige føler, tænker og oplever. Jeg er nu ikke helt på bar bund hvad Sverige angår. Jeg sidder faktisk i skrivende stund og lytter til den dejlige svenske duo Snook. Jeg hører helt utroligt meget svensk rap, og Snook især. Dejligt musik.

Nå, men min dag. Det er vel den, jeg bør skrive om. Jeg har faktisk haft en ganske udemærket dag (: Jeg var ganske kort i skole, hvilket egentlig ikke er særlig rart. Men til helvede med det faktum, for jeg har en allehelgens skøn klasse.. For det meste.. Og de fleste. Ellers har jeg været i Stege, som er den eneste nogenlunde store by på den ø, jeg er fra. Der brugte jeg tiden med en ultra(-violet) sej pige, som jeg og andre ynder at kalde Stin. Vi var lidt rundt omkring, og det endte med, at vi blev set på som tosser, da vi hang et lille skilt med teksten "Vi skal hylde det danske æble!" op i bussen på vej hjem. Jeg ved ikke, om det var teksten eller Stin's lille Kinesermand-tegning, der gjorde, at folk gloede som gale, men vi morede os egentlig meget fint.

Da jeg kom hjem, sov jeg. Det er en ret dum vane, jeg har fået i det her skoleår. jeg foretager mig så lidt i skolen, at jeg falder i søvn, så snart jeg træder ind af døren til mit værelse. Da jeg langt om længe vågnede op, tog jeg med min far til Stege igen for at handle. Jeg fik hældt en del ting ned i indkøbsvognen, deriblandt Nupo, som jeg begynder på imorgen. Bikini-figur, here I come! Jeg fik også købt hårfarve.. Endelig! Jeg farvede mit hår for omkring to uger siden, men jeg fejlfarvede det, så det blev lidt små rødt i toppen. Virkelig kikset! Men i aften farcver jeg det om, så må vi se hvad, der sker.

Jeg har egentlig ikke ret meget mere at skrive ligenu? Men det her skal da nok blive fin tidsfordriv i løbet af mit forår og min sommer, hvis jeg da ikke bliver træt af bogstaver (jeg tvivler kraftigt!) i løbet af mine eksaminer.. Jeg skal nok prøve at opleve noget spændende, så ikke alle dage bliver så kedelig som den her, at læse om. Men so far, so good.

Ta det lugnt!
/Meggie.

image1

Kommentarer
Postat av: stin

Tak for ordene ^^
Vi er dem der reder samfundet fra at blive en tynd gråtonet masse, så sæt pris på crazyness (;
Æbler, kinesere og Tuborg Lite -det var hyggeligt anyway.

2008-04-29 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0