DAGÉN!

Så tager jeg sgu afsted, folkens. Det bliver helt fantastisk og jeg kan slet ikke vente til jeg kører over broen. (Kommaer kan fucke mig i røven idag.) Jeg vil fortsætte med at skrive herinde som lovet.

C'ERE! Hvis I kigger.. I har virkelig virkelig betydet alt for mig i den seneste tid. Jeg har meget svært ved at forestille mig en ny hverdag, som I ikke er en del af. Jeg vil savne hver og en af jer på en helt unik måde. I er verdens bedste klasse, og jeg ved bare at vi ses igen. Hold ånden i live til jeg kommer hjem ;) Jeg elsker jer, mennesker.

RESTEN! Det er en fejl, at kalde jer 'resten'.. I ved forhåbelig hvad jeg mener. Jeg forguder jer. Villy - tak for alt, du har gjort for mig. Lea - tak for super mange super fede år. Charlotte - du er awesome, hjælp c'erne med deres spirit (; Theis - du er så meget mere end min pm-gud, og det håber jeg du ved. Matte - no change at du læser det her, men tusind gange tak! C+'ere, I er utrolige <3

- Skriv endelig jeres adresse, jeg bliver nok kendt som hende brev-pigen anyway :p Love you guys. Take care!
/Meggie outta møn 3/8 (tag fra over døren på pigetoilettet på stege rtb.! (; ..)

Kommentarer
Postat av: stin

Jeg vil hænge ud her jævnligt, Held og lykke (: !



Flakkebjerg efterskole

Kirstine Haubroe

slagelsesvej 13

4200 slagelse

2008-08-03 @ 19:17:28
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0