En lille update (:

Ouh wee! Jamen, frøkenen er stadig stucked på øen i midten - og det går vel egentlig meget godt.. De første par dage var ret svære at komme igennem, men efter lidt tid blev alting lyserødt og rart. Jeg har mødt en dreng. Man skulle tro, at det var positivt, men egentlig er det noget fucking fuck. Han rejser om en måned, og jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med det fact. Men jeg får da et par gode uger i det mindste.. Tingende er hyggelige - på nær idag. Idag sucks. Virkelig.. Jeg skulle have været hjemme, men i stedet sidder jeg med glasskår på benene og skriver blogg og hører snook. Jeg besøgte min farmor igår, det var ret fedt. Men ih, jeg savner C'erne og resten af Møns dejlige befolkning.. Jeg savner min computer! Min musik, argh. Men i det mindste er det alle sammen ting, der er tilladt at savne. Det føles rart at være kommet lidt videre. Også selvom det vil fucke mig lidt up i noget tid.. I næste weekend, bitches. Så skal jeg fandme hjem!!! Jeg glæder mig helt ustyrligt! Nå.. Men der er nogle af jer der vil modtage et brev snart - skriv!!" Og send openge, slik osv. Jeg dør <3

Alt godt fra jeres mønbo
/Meggie.

Kommentarer
Postat av: stin

husk nu at opdatere ..

2008-08-18 @ 20:24:07
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0