1000 kroner på en uge, dag 1

I dag er første dag i min mest desperate uge i år. Jeg skal tjene mindst 1000 kroner inden på søndag.. Søndag er den eneste dag, man kan købe Roskilde Endagsbillet til, og jeg vil sindssygt gerne afsted. Billetten koster 750 kroner for en femtenårig pige, som jeg. men hvis jeg får skaffet et andet id, der 'beviser', at jeg er fjorten, så kan jeg komme ind for 300 kroner.. Så jagten begynder nu. Hvis nogen skal have lavet noget arbejde sort, så skriver de bare! Ønsk mig held og lykke.. Imorgen skal jeg plage min mormor!

Og hvis du kender en 14-årig pige, dansk eller svensk who cares, så lån mig hendes sygesikringsbevis! Jeg skal bruge det! Alt godt, skrives imorgen
/Meggie.

Kommentarer
Postat av: stin

Kia, min pige, du må ud på gaden..

og fjerne ukrudt.



Du skal afsted, så røv en gammel fisker eller noget .. Vi ses søndag, skriv når du er ved at være der (:

Alt godt!

2008-06-28 @ 22:43:49
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0