1000 kroner på en uge, dag 2

Hej folkens..
Jeg er egentlig ikke blevet særlig meget rigere, men jeg har på fornemmelsen, at det vil lykkes. Min far sagde igår, at jeg skulle op idag klokken otte. Klokken er nu halv tre, og jeg har stadig søvn i øjenkrogen.. Jeg troede, at han ville vække mig, men jeg aner ikke, hvor fanden han er. Bilen er væk, så jeg hører 'Superbia' på fuld volume. Sådan er livet. Enten eller.. Jeg skulle tidligt op, fordi jeg skulle rydde op på mit værelse. gratis! Jeg tror ikke, han forstår helt.. Jeg skal tjene 1000 kroner inden på søndag, jeg har shu da ikke tid til at rydde op gratis?! bah, screw him.

Jeg har fundet 82 kroner i euro, jeg måske kan sælge til en eller anden. Og jeg har tænkt mig at samle overordenlig mange krus og kander på dette års Vig Festival (jeg ved det godt, men jeg vil aaaalting og helst samtidig!) - dem får man penge for jo. Og merchandise? Nej da. Ikke i år. jeg kan få fødselsdagspenge på forskud af mormor måske, og jeg kan hjælpe min mor med at flytte. Jeg kan eh.. Veksle flaskepant, jeg kan samle flasker! bare gå en tur som en eller anden dranker.. Argh, Roskilde > Værdighed! :D

Jeg må lidt igang.. Alt godt fra ordenes prinsesse
/Meggie (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0