1000 kroner på en uge, dag 3

Yaw peops.
Jeg hedder Kia, jeg har ingen penge. Jeg har lige brugt de småpenge, jeg havde skrapet sammen, til smøger.. Vil jeg overhoved det her? Jeg har aldrig prøvet at arbejde for noget før, så det er ret svært for mig. Men eh. Ja, jeg vil gerne, det kunne være sjovt. Men måske skulle jeg bare bruge en masse penge på Vig Festival og så spare penge sammen til Grøn Koncert istedet. Næste år, mottherfuckers. Næste år skal jeg på festival, det skal jeg fandme! jeg tager på roskilde i år, hvis jeg får skaffet et falsk id. Ellers ikke.. Ih, jeg ville gerne :/ Nå. Jeg er fucking sulten, så jeg skrider. Hyg jer, dans i støvskyerne, drík en masse øl (JEG VIL OGSÅ HAVE ØL!), nyd hinanden og husk...

Hvis nogen af jer knalder en svensker før mig.. Så bliver jeg afsindig vred! Argh-ness.
/Meggie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0