Dagen i dag;

Godmorgen mennesker!
Dagen er fredag, og hvis jeg skulle beskrive den med ét ord, ville det være 'ambivalent'. Altså det er drømmedagen, fordi jeg endelig skal til Snook koncert, og det bliver uden tvivl ganske fantastisk. Men jeg startede dagen helt forkert, og jeg er træt helt ind i min sjæl. Om en halv time skal jeg op på Stege skole for at printe nogle engelsk ark ud til Morten. Jeg regner med at blive og se, hvordan det går med fysik/kemi holdet for idag. Stakkels mennesker.. Jeg var oppe igår. Det var ikke ret rart, faktisk var det rigtig ubehageligt. Jeg endte op med et '00' ligesom min genbo. Borre har de dummeste unger på øen :p Wtf. Jeg har midlertidigt mistet min skrivelyst. Det er ret nedern, da det er det, jeg holder mest af at foretage mig normalt. Men bye peops - jeg skal have vasket min snook t-shirt inden i aften.
Lev vel - Og held og lykke med eksaminerne!
/Kia Adams-Ray <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0