Jag förstår lite..

Svenska - Svenska - Förstår - förstår - förstår svenska - förstår svenska - jag - jag - jag förstår FOR HELVEDE, jag förstår svenska! Jeg er igang med et svensk kursus.. Og jeg føler mig snotdum jo. De har brugt 10 minutter på at lære mig at sige "jag förstår svenska". Det er et kursus for englændere, tror jeg. Men ih, en spasser! "Try to imagine that you sit next to the swedish woman and wanna talk to her. You say: Hej. Hej. Hej. Förstår du? Förstår? Du? Förstår du svenska? Förstår du engelska? Engelska?" haha.. Turisterne bliver sgu da aldrig populære på den måde!
Jeg skal nok lære det, men det bliver på en lidt anden måde, tror jeg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0