Morgenknas

Godmorgen mennesker (:
Har I hangovers? Jeg ville lidt ønske, at jeg havde. Jeg ved, det lyder sygt, men jeg var alt for ædru igår.. Hvis jeg kan blive såret, så har jeg ikke drukket nok. Jeg fungerer nemlig omvendt af de fleste andre.. Når jeg har drukket for meget, er jeg så fucking kold i røven, at det halve ville være småirriterende. Ikke igår dog. Det må vi lave om på næste gang.. Jeg ELSKER det faktum at jeg er i stand til at sige "næste gang".. Jeg gider ikke skrive, og jeg har vildt meget lyst til noget at spise. Men jeg har kvalme, så det er lidt svært at finde ud af hvad.. Brugsen har stadig åbent, så måske skulle jeg bare iføre mig en hættetrøje og smutte over og kigge.. Jeg gider bare ikke rigtigt.. Hold kæft, hvor er jeg sulten. Og hold kæft, hvor har jeg kvalme. Jeg tror det hænger lidt sammen.. Jeg glæder mig til resten af get-together eventsne..

Sukkersødt pladder probably to come later -
/Kia.


Kommentarer
Postat av: stin

Kia, når man dagen efter at have drukket, befinder sig i en tilstand af kvalme, og man samtidig HUNGRE efter mad .. Så HAR man tømmermænd !

-Velkommen i klubben, tag en stol..



Se at få booket et shelter, så jeg kan være småfuld i KLinteskoven.



Peas ?

2008-06-25 @ 23:02:35
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0