Nogle gange skal man bare kneppe tilliden i røven.

Hey dejlige blogg-læsere.. Dejligt at I er her.
Jeg har forsømt min online tanke-offentligørelses-side i nogle dage nu, og i mellemtiden er der sket et par ting, der i sandhed ændrer om ikke mit liv, så i hvertfald denne sommer.. Mit sidste indlæg blev skrevet i onsdags i det, man vel egentlig burde kalde en ufattelig ynkelig brandert. Jeg vamede op til dagen. Jeg har egentlig ingen grund til at skrive 'torsdag', for helt ærligt.. Hvilken dag skulle jeg ellers fable om? Torsdag, torsdag, torsdag.. Der er jo ingen ord, der kan beskrive torsdag og samtidig lade dagen komme til sin ret. Men let's try...

Torsdag startede med en lidt fortumlet Kia, der masede sin røv ned i en våddragt. Grunden var sidste skoledag, og Kia glædede sig som en adfærdsvanskelig folkeskoleelev på vej væk fra ordet "obligatorisk". Hun åbnede sin altandør, mest af alt fordi naboerne også burde lytte med på Smølfernes relevante version af "theres no limit", nemlig "fri fra skole".. Solen lyste hendes rodede værelse op og gav hendes forgiftede hovede noget at arbejde på. Tømmermændene skreg på mørke, mens resten af kroppen piftede efter solen. Dagen hed torsdag, Tor's dag.. Den burde uden tvivl hedde Kiasdag, for hvor tit har man lige aller-aller-allersidste skoledag, og så endda i selvskab med de dejligste mennesker, hun nogensinde havde mødt? Ret så sjældent, så hun gav fanden i kroppens behov for en gang skyld og lod lykken overtage styringen. Solen var for pågående til at våddragten ville være dagens beklædning, så Kia fandt sine DC jeans, sin Petter-tee og hvad der ellers hører til et sæt tøj frem og tog det med ned på badeværelset. Så nemt skulle det dog ikke være, for datteren var alene hjemme, og faderen fik aldrig rigtig lært hende at tænde op i et brændefyr. Hun eksperimenterede med nogle sokker med papir og optændingsblokke, og det gik da til sidst. Hun fik bakset nok varmt vand sammen til et bad, gjort sig klar, og iført en meget grim lyserød hat gik hun ud til bussen. Der rendte hun ind i Morten, som i dagens anledning var klædt ud som popdreng. Superunderholdende! Vi tog med bussen, og jeg var tydeligvist ikke den eneste med alkohol i blodet.. Folk var godt igang!

På skolen skete der egentlig ikke rigtig noget sindssygt fedt. Folk sad og spiste noget morgenmad, og hun fik drukket en del kaffe. "Kliken" og Kia gik i fog og købte engangskamerare.. Dem fik de egentlig først brugt senere. Men der var karaoke og awarduddeling, Kia hyggede sig egentlig meget fint. Hun tog sin klasses imaginære hånd i sin egen og dansede ned på tanken og købte Millers. Derefter gik turen til Rosengårdshaven, hvor hun blev endnu fuldere og endnu mere ulækker. Nogle timer senere var hun iklædt ketchup, sennep, mel, flødeskum og diverse andre klamme ting, der gjorde det svært at komme ind i bussen. Det gik dog, og hun kom hjem i bad..

Lea kiggede forbi, og efter en omgang stress med make-uppen tog de sammen afsted mod årtiers flotteste fest.

Ude hos Kirstine var alle klædt ud. Helt galt så det ud! Der var skotter, pop-hoes, en pirat og mange flere.. Ganske fantastisk. Efter en hyggelig gåtur/skattejagt og en omgang mad, begyndte festen så småt at udvikle sig. What happens at a party, stays at the party, så resten springer vi over..

 Lørdag begyndte jeg at komme sammen med min første kæreste igen, Christian. Rart <3
Jeg bliver nødt til at smutte. Men yeaaah! Btw, yeah. 20% ER meget for meget. Ynkelige spasser xD
Jeg hader at være en del af en statistik.. Nå. Bye (: Og hey til dig der har kommenteret denne blogg xD SYGT NOK!

/Krølles Meggie.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 22:44:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: stin

:D JEG VAR HER OGSÅ

2008-06-02 @ 14:13:06
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0