Røg i lungerne og dej på kinden - i den rækkefølge!!

Hej mennesker.
Jeg har opdaget glæden ved afholdenhed.. Hvis du ikke har spist chokolade i et halvt år, så smager chokolade som en bid af himmelen, når endelig man får noget. Hvis ikke man har fået sex i to måneder, så er et knald veltrængt uanset hans præstation, og hvis man ikke har røget siden klokken 10 i formiddags, så er en smøg det bedste i verden.. Mhh..

For omkring en time siden spurgte jeg min far, om ikke det ville være superhyggeligt, hvis jeg bagte fastelavnsboller. Han virkede mega ligeglad, og jeg konfronterede ham med det. Det viste sig, at han skulle på arbejde. YAY! Vi har haft et par ret sjove dage, her hvor han har været hjemme. Men der er altså ikke meget, der slår en nat med høj musik, messenger og hjemmebagte fastelavnsboller.. Gad vide, hvor lang tid de egentlig skal have i ovnen?

Dagen i dag hedder søndag, og jeg skal til eksamen imorgen. Kristendom.. Det bliver rart, hvis bare jeg kan holde min nervøsitet så langt under middel som nu. Det kan jeg sikkert ikke, ligegyldigt hvor ligeglad, jeg egentlig er, så betyder det jo noget. Det er lidt federe at bevise overfor verden, at man kan få en god karakter, selvom man ikke har fulgt med.. Faktisk betyder det mere for min dag imorgen, at jeg skal se Christian. Det er ved at være noget tid siden efterhånden, og jeg tror, at jeg savner ham en lille smule. Om ikke andet, så fysisk. (nej, jeg snakker ikke sex, jeg snakker om at blive holdt om) ...

Hele min barndom igennem har jeg kritiseret alt, som mine forældre kunne lide. især hvad musik angår.. Det betyder, at for ikke at tabe ansigt, så er jeg tvunget til at høre, hvad de kan lide, bag deres ryg.. I hemmelighed. Jeg sidder og hører Scorpions med "still loving you".. Det er et fantastisk smukt nummer, ingen tvivl om det. Men jeg kan kun høre det på aleneaftenener, og det er vel egentlig også meget med til at gøre det specielt. Jeg er meget dårlig til at indrømme mine fejl. Jeg tager aldrig fejl, og hvis jeg gør, så er det fordi, jeg er blevet bildt noget forkert ind af en eller anden. Så længe jeg kan indrømme, at jeg har svært ved det, så er verden vel god nok?

Mine fastelavnsboller, dagens projekt, er brændt på. det er satme nedern! Ej, de smager som altid, og det er jo fysisk umuligt at lave dem ligesom hos bageren.. med mindre det er den i Bårse, så er mine næsten bedre jo.

Jeg glæder mig. Til hvad? Til rigtig meget. Det meste af det, jeg glæder mig til, aner jeg ikke engang, hvad er.. Det er bare ting, jeg kan mærke, vil ske.. Det bliver en rar sommer, og et endnu rarere efterår. 3. august, jeg længes virkelig efter dig...

Du har to måneder med mig, hvad med at få mig til at savne dig?
/Meggiepigen - som Emil kalder mig ;D
Du er ret herlig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0