Lidt tilfældig tekst, intet klogt, bare of the mind

Heja svenskere!
Hjerteligt tillykke med nationaldagen. Jeg ved ikke, hvor højt i går op i den slags, men det må da være en rar dag uanset hvad. Det er fredag idag. Jo, det er sgu rigtigt nok.. Jeg kiggede på tekst tv, og der stod, at det var fredag. det kom ret meget bag på mig, da jeg havde regnet med en onsdag eller en torsdag. Fredag.. tiden går helt vildt hurtigt, og på mandag skal jeg til eksamen.. Haha. Eksamen. Jeg er jo slet ikke gammel nok til at tage til en eksamen, not at all. Jeg er en lille usikker pige, hvordan fanden skal jeg klare den store vide verden uden en familie, en klasse og et system, der tager sig af mig? Baah. just kidding, jeg klarer mig. Men stadigvæk, det er ret tidligt.

Faget er kristendom, og alle dem, der var oppe i det idag, sagde det gik ret fint. ordenlige karaktere, ret nemme emner. Men helt ærligt, kristendom? Jeg ved intet om kristendom, jeg ved intet om samfundets problemer, så jeg kan ikke drage paraleller.. Kom nu hjem, Morten. Jeg skal bruge din bog!

I går var jeg i biografen med Charlotte.. Vi så ungdomsfilmen Juno, som jeg lunt kan anbefale. En sød film, no doubt there. Jeg har ikke meget andet at skrive. Min blogg bliver med garenti bedre, når jeg får det her liv lidt på afstand, istedet for at leve i en gråzone med halve venskaber og manglende eksaminer. I guess

Alt godt til jer, der fortjener alt godt.
Kia Kathrine Jespersen.. jeg må altså få lært at stave til hans efternavn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0