Utkast: NEJ ? ...

NEJ ?
Jo til tider..
NEJ ?
KEDSOMHED ARGH ^o)
Jeg' stedkeeendt. Jeg har nerver af cement xD
Hvad sku' jeg tude for?
Jeg klarer mig pænt.
Godt nok har jeg ikke en øre, no.
Men jeg har gadetalent (;
Bazh yay yay yay .
Det var engang en fågel uhm .

NINTENDO KIDS er en god sang .D


Notesblok er bedre end word.
Notesblok er den bedste måde at nedføre tekst på what so fucking ever..
Jeg kan vældig godt lide notesblok-princippet.
Man skriver noget ned, som man højest sandsynligt ikke ville skrive ned i word.
Dermed kommer der flere sjove dokumenter.
Notesblok åh'oooh'åh damn, det er smart.
Oven i hatten får man en fed. fed skrift, især når teksten bliver printet ud..
Notesblok er bare toppen!
Jeg kan huske engang, jeg brugte notesblok..
Jeg har mange fine episoder med notesblok faktisk.
En af mine favoritter må være, da jeg skrev lister.
Jeg er vældig glad for at skrive lister.
Især på notesblok!
Man kan jo skrive mange spændende ting på notesblok..
Man kan skrive om dagen, der gik.
Man kan også skrive om dagen, der måske kommer til at gå.
Eller man kan skrive om, hvor meget man holder af notesblok.
Der er kun én ting, som jeg virkelig ikke bryder mig om, i forbindelse med notesblok.
Det er det, at hvis man indsætter tekst i notesblok, så bliver linjerne ufatteligt lange.
Det kan godt være en smule irriterende.
Men på den anden side gør det jo også sådan, at man lader være med at indsætte så meget.
Der imod skriver man en masse skægt stads helt selv.
Man udvikler sin fantasi med notesblok.
Man skriver ting, man egentlig ikke vidste, at man kunne skrive.
Jeg kan smaddergodt lide notesblok.
Også grundet de mange muligheder, den har.
Man kan skrive alting, og man giver sig tid til det.
Det gør man ikke nødvendigvis i word.
Her er tingene simple og ligeud.
Man kan gemme sig dybt inde i notesblok.
Hvis alle omkring en larmer og råber op, så er det tid til notesblok.
Notesblok kan få dig til at slappe af.
Især hvis du i forvejen godt kan lide at skrive ting ned.
Man kan flygte langt væk ind i notesblok, og slippe væk fra alt og alle.
Selv hvis man ikke har brug for at gemme sig, kan notesblok være skøn.
For folk, der tit glemmer.
Man kan se et link, der ligesom er vigtigt nok til at huskes, men ikke vigtigt nok til at blive et bogmærke.
Så er notesblok jo helt formidabel.
Den kan bruges til små linjer, små qoutes der bør gemmes i evigheden.
Jeg er glad for notesblok.
Man burde skrive flere indlæg i sin notesblok!
/ Meggie ^o)


Kommentarer
Postat av: stin

fuck hvor må du have været stiv ..

Jeg kan ikke fordrage notesblok.

Tak for igår. Og undskyld. "JEG VED DA GODT AT DU HAR KNALDET MALENE !"



- xD

2008-06-25 @ 10:28:13
URL: http://stindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0