Bla bla..

Netop fordi lykken er subjektiv, kan jeg kalde mig indehaver af den.
Jeg må godt.. Det må jeg helt selv om, for hverken du eller nogen anden skal bestemme, hvad lykken er for mig og mit liv. På fredag.. På fredag skal jeg til Sverige og se Snook live. jeg har drømt om og ventet på den dag i snart 2 år. Jeg tror ikke helt på det endnu, mest af alt fordi det er så surrealistisk at tænke på. men jeg glæder mig rigtig meget, det bliver jo ganske fantastisk. Imorgen skal jeg til eksamen i fysik. Når man tænker på, hvor nervøs jeg var til kristendom, hvor slemt bliver det så ikke til fysik? Jeg har lavet én rapport.. Jeg kan ingen forsøg. Det bliver forfærdeligt. Virkelig, det skal bare overstås.

"Mit forhold", i gåseøjne uden egentlig grund, går okay. Han er sød, og jeg har tid til at leve. Det er nu meget rart..
Jeg elsker min blogg. Meget.. Jeg vil have lavet den flot og personlig, men jeg burde vel læse til imorgen. Jeg orker bare ikke.. Please at jeg trækker kalk!

/Meggie

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Okok najs!

Jaha snookarna är så mycket bättre live, det är otroligt alltså :P hehe (A)

Klart jag kan fixa din design här på bloggen ;)

Skicka ett mail hur du vill ha det så fixar jag ;)

2008-06-12 @ 11:23:25
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: JYTTE

Hehe vem tycker inte det (A)

Ojsan [email protected] ;D

Yesyes !

2008-06-12 @ 22:22:49
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0