Life is a flower, so precious in my hand ;D - live, vel at mærke

Yaw peops (:
Jeg snakkede med Sannie idag! Nøj, hvor fik hun mig til at tænke over tiden før, der var noget overdrevent kompliceret ved verden. Jeg begyndte at savne hende helt vildt, så det kan være jeg kigger forbi hendes skole i næste uge. Det ville være super rart (: Jeg ringede til hende fordi, jeg endelig fik de Grøn Koncert VIP-billetter, som jeg vandt i foråret. Og som en fast tradition skal Sannie med mig og min familie derind. Det bliver helt fantastisk!

Jeg kan godt lide at connecte med folk. Det der med at man tænker noget, og man bare kan se, at man ikke er ene om det.. Den situation var jeg i mere end én gang idag. Louise, Møffe og jeg.. Det fungerer egentlig meget godt, og jeg har ikke lyst til, at det skal holde op. Jeg er begyndt at have planer for min ferie; det er dejligt! Louise La Cour skrev til mig og spurgte, hvad jeg skulle i weekenden. Jeg blev nødt til at tjekke min kalender! Jeg skulle ikke noget før søndag, hvor der er forsinket midsommer/tøseaften (uplanlagt) hos Møffe. det ville være rart, hvis det blev til noget! Fra fredag til søndag skal jeg så på telttur med LC.. Det skal sgu nok blive hyggeligt. Hvor er det i grunden længe siden, at jeg har set min kæreste? Hm. jeg ringer lige til ham.. "Jeg har bare lidt travlt for tiden.." xD Nå okay! Og det har jeg ikke? Jeg klarer mig fint, det virker bare lidt som sidste gang.. Det der med at man ikke kan være sammen med andre, men heller ikke med sin kæreste. Jeg er i fucking cølibat main. Thats it, jeg slår op XD

I morgen skal jeg op i dansk. FUCK gange pænt mange gange.. Jeg gider virkelig ikke. Men jeg skal måske til banko samme dag, så hey :p

Emil var på besøg igår/dag og Theis kiggede forbi. Jeg snakkede med Niller, Louise, Møffe og flere. Folk er vidunderlige, jeg elsker mine medmennesker, og livet er herligt! Og nu er Matte på msn, kan det blive meget bedre? (; <3 Fuck, hvor har jeg savnet ham. Hvem skulle jeg ellers dele de anekdoter, man bare ikke snakker om, med? ;) YNDLINGSSVENSKER!

Livet er dejligt, og jeg gider ikke skrive mere.. Jeg glæder mig til ufattelig mange ting. Jeg nævner i flæng:

- Til at se Sannie igen, måske på hendes skole
- Til at få en fin karakter i dansk
- Til tøsetur bagefter eksamen
- Til banko måske!
- Til telttur med La Cour
- Til Daniel Adams-Ray svarer mig på myspace
- Til jeg skal se ham igen
- Til jeg skal se Christian igen 
- Til Vig festival!
- Til grøn koncert
- Til tøseaften
- Til sex and the city-night :b
- Højskolestart! ;D;D;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0