Viemose's flotteste fyr

Han er ikke bare flot, han er også min. Det er overnaturligt surrealistisk, jeg har ikke set drengen i to år og ligepludselig til en fest.. Så er vi bare kærester igen? det gi'r ingen mening, heller ikke for mig, men det er da helt bestemt positivt. Sidst vi var sammen, var jeg en lille tight snobbet ikke-ryger, der brokkede mig over alting. Nu må han alt, så længe det ikke inkluderer utroskab eller snitter, for så er jeg skredet. Han er min sommerflirt, og hvad der sker efter den tredje august, ved jeg ikke. Eller jo, det ved jeg vel.. Det ville aldrig holde, så vi stopper vel der. Men hey, lets see. Jeg kan lide ham, det kan jeg virkelig. Og hans bror og søster er herlige, rar nok familie. Jeg kan lide at være i hans selvskab, og jeg har ikke tænkt mig at ødelægge min nuværende glæde med at tænke tingene igennem. 

Jeg skal snart til eksamen.. Jag kunde inte bry mig mindre xD
Jamen altså, jeg klarer den vel nok? Fuck om jeg er et tolvtal værd i kristendom, så længe jeg har glæde i øjnene, ikke? Livet er til for at skulle leves, ellers er der sgu noget galt. menneskerne omkring mig er så himmelske, at jeg bliver i tvivl om deres ægtehed. Hvorfor skulle jeg ikke smile? Jeg elsker jer. Jeg elsker folket..

Jeg er ikke så god til tekst, som jeg har været. Måske er evnerne brugt op? Øl, røg og sex - fuck bogstaver, når ikke det kommer af sig selv. No pressure (:

/Meggiez0rous - Christians sommer-prinsesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0