Glad i låget

YAW FUCKHOVEDER ;D
(Det vil sige Cyper, Stin, min blogg-groupie og diverse svenskere)
For fanden da, hvor er jeg glad! Dagen i dag hedder Mandag og er i vores kultur den første dag på ugen. Jeg besøgte Stege Skole, grundet en obligatorisk engelsk disposition og et vanvittigt savn til min klasse. Det var mega hyggeligt lige at se mennesker, man selv har valgt at omgås. Super rart (: Nå, men det er egentlig ikke derfor, jeg er så smilende og glad.. Min far skal på kursus! Onsdag morgen smutter han til Nordsjælland, og han hjemvender ikke før engang på søndag. Imellem onsdag og søndag ligger.. TORSDAG! Den sidste skoledag, den stiveste, skønneste, mest festlige dag indtil videre. Det bli'r mega fedt! Så jeg har udnævnt weekenden til at være "fyr den af"-weekend. Nananana.. THERES NO LIMIT!

Jeg har ikke drukket siden kræmmermarkedet. Det er ret længe for en grimey teenage-nymfe! Så holy motherfucker, hvor skal jeg give den gas. Ingen liggen i rendestene, ingen læggen an på forkerte (eller rigtige, for den sags skyld, da de ikke eksisterer hernede) fyre.. Udelukkende humor, lykke og smil! Damn! Nøj, hvor er jeg glad.. Jeg kan slet ikke styre min ansigtsmuskulatur, smilet sidder bare fast af sig selv! Det er vidunderligt..

Bla bla bla bla bla... BOM! Falleralla :D
Hold da op, hvor kan jeg godt lide Afasi och Filthy!
Især idag, fortæller Kia ivrigt, i øvrigt iført sin merchandise t-shirt fra netop denne duo. WUHU!

Jeg har ikke flere smøger.. Jeg klarer den nok, men det er lidt småirriterende alligevel. Imorgen skal jeg i skole igen, for at aflevere den engelsk disposition, jeg burde have haft lavet nu. Bagefter skal jeg sammensætte et kostume til sidste skoledag. Hvad fanden skal jeg være? Luder har jeg været.. Køleskab har jeg været.. Lampe har jeg også været. Hmm? Måske prinsesse igen igen.. Det er så nemt. I teorien kunne jeg klæde mig ud som ekskærester.. Til sammen har jeg vel et helt sæt tøj tilhørende fyre, jeg har været sammen med xD nej da..

En lille smule vodka i mit glas
En lille smule gin gør mig tilpas
En lille smule rom er noget for mig
En lille smule whiskey er en leg
En lille smule øl skal der jo til
En lille smule vin det er et spil
En lille smule snaps ja den er fin
SIDSTE SKOLEDAGS-MEDICIN :D

Nå, jeg smutter igen. Ville bare ud med med glæde.. Btw, HEY HOMIE ZOMGNESS LÆNGE SIDEN MAIN!! <33
Og så skred hun ned for at nakke smøger.
/Meggie.

Kommentarer
Postat av: Nick

wow, nogen er glade og alkoholliderlige :D
jeg vil meget gerne se dig som køleskab, luder og lampe?
Jeg håber det er Prince, kongemærket, du sådan trænger efter. For andet kan der ikke være tale om. Okay nogle enkelte, men Prince, er toppen.

2008-05-26 @ 22:49:33
Postat av: stin

Hva så VÅDDRAGTESWOMAN !?
Du' genial, dame.

2008-05-27 @ 15:25:24
URL: http://stindin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0