"Hvad gøgler du med?" - "Min arrogance.."

Fuck nu af. Det er jo ligefør, jeg nyder det her? Det er så længe siden, at jeg har haft en hadfyldt dag, at jeg næsten føler mig hjemme igen. "Haevn" med Suspekt voldhøjt, sætninger som "fjern det kamera, eller jeg stjæler dine stylter" der flyver rundt i lokalet.. Det giver tryghed. Emil, min underviser, kom ind og hentede mig før.. Der gik helt folkeskole i den. Det var ligesom at høre mig skændes med min gamle klasselærer jo, jeg har lidt ondt af ham. Han er jo bare underviser, han skal jo ikke blaimes for min sindsforstyrrelse.. Anyway, idag er en møn-dag. Idag er en "fuck af"-dag. ARGH
Cirkus.. - Undskyld mig meget, men ligner jeg en på fem? Jeg ved, jeg er dybt utålelig, men jeg har bestemt ikke i sinde at gøre mig til grin, bare fordi jeg er på højskole. Tsh. Gøgler-bitches..
.. Undskyld käre, jeg foragter også folk som mig. Men hey :p

"Hvorfor helvede skal jeg være her, når jeg ikke er med i jeres skod-cirkus?"
"Fordi alle har en vigtig rolle. Køkkenfolket er næsten ligeså vigtigt som artisterne!"
".. Jeg ville nu mene, at jeg er en hel del vigtigere end jer gøglerklovne, men fuck det"

Hej då, dejlige blog-peops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0