Junkie?

Jeg kan ikke gøre noget færdigt, før jeg får en anden fed idé.. Det er egentlig unfair, at stille det sådan op, for jeg har haft Sverige-drømmen i hovedet siden mit sidste folkeskoleår, men alligevel. Jeg burde leve i nuet og nyde højskole-livet, right? Det virker bare som om, at siden jeg fik mit mål ind i hovedet igen, så har hverdagen på Fyn bare ikke været tålelig. Jeg ved, at der findes noget bedre derude, og jeg ved, at jeg kan få fat i det. Hvorfor så nøjes? Andebølle er dejlig, ingen tvivl der. Jeg er bare bange for, at jeg ikke værdsætter det helt nok til at kunne blive her.. Jeg ved det ikke.. Måske skulle jeg bare drikke mig fuld og glemme evnen til at tænke selv.

"Denna låga (brinner aldrig ut)" kører i rotation, digital rotation, slap nu af mayn, i min media player. Det er en fantastisk sang.

Jeg har lyst til at græde, men jeg ved ikke over hvad. Verden er overvældende once again, og jeg har ingen anelse om, hvad fuck har ændret sig.. Jeg tror jeg vil stoppe med at gøre ting, jeg kan lide. Jeg bliver for hurtigt afhængig. Afhængig af Sverige, afhængig af de lange snakke, vi havde, før alting blev gråt og seksuelt, alt sammen min skyld. Afhængig af kærligheden.. Gratis alkohol, speedway om en halv time. Jeg har ingen grænser, ikke uden dine påvirkelser.
Jeg fejler så meget, men du gør det okay. Jeg stoler på dig. Jeg er ret blå idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0