Majors er awesome. Ikke at indlægget handler om det, jeg synes bare, I skulle vide det.

Jeg lider af grusomme humørsvingninger. Idag er vist nok én af de gode, så I kan høre mig brokke mig en anden dag.. Min psykologilærer er (en svensker, der er..) på kursus, så vores hold skal deltage i "Kend din verden"-undervisningen. Tiggidy-tight! Vi laver ikke en skid mayn. Jeg har fået fri indtil om et kvater, hvor jeg skal snakke om min fremtid, en ting, der for et års tid siden ville skræmme livet af mig, få mig til at tude, gå amok og blive vred og aggressiv. Men nu? Tja, PEACE (oh yo) of pie! Hvad vil du? Jeg vil gerne have min egen klumme i et magasin. Hvor vil du bo? I Sverige, selvfølgelig. Hvad vil du skrive om? Mig, mig, hiphop, mig, svenskere, mig, lidt mere mig, min omgangskreds, mig og lidt mere om mig. Okay!

Ouh, jeg har fået det sygeste Jøden-flip igen. Hans plade er jo møgtight! Min musiklærer kender lidt gennem Peter Sommer, så vi fik os lige en intern snak om heksemælk, chickenwings og Millers. Voldgrinern.. Der er et støttearrangement den 25. i denne måned. Vi støtter kræftramte familier, det foregår i Pumpehuset og musik line-uppen af fantastisk! Jøden (.. Og Hefty? Må jeg skrive om det? Please please please?), Niarn (.. noget nyt mon?), IdaAida (.. gi' mig, gi' mig hele natten, 100 %!), Street Corner Poets (.. No, I can't escape the ghost, vræææl) og Jooks. Når ja, og L:Ron, våldgrinern xD

Uh ja, og der er en god chance for at jeg får love at spille svensker i vores skole-musical! xD
Måske skulle jeg lære at tale svensk.. Hm..
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0