Mål for skoleåret 08/09:

  • Lære brugbart svensk, både mundtligt og skriftligt. Skal være i stand til at skrive naturligt, også opgaver, uden brug af google translate eller online svenskere!
  • Studere flittigt i psykologi-timerne, tage notater - lære noget!
  • Få et arbejde, tjene penge til udbetaling på lejlighed.
  • Tage et matematik-kursus, så jeg er i stand til at følge med i lektioner på både A og B niveau.
  • Det samme med naturvidenskab....
  • Og samfundsfag, histore, geografi..
  • .... Religion, filosofi og engelsk!
  • Komme i god form, så jeg ikke ligner en spasser i idrætstimerne!
  • Tjene penge til køkkenting, husleje, smøger, mad, varme ect. de første par måneder.
  • Studere området, skolen, fagene og lejlighederne.
  • Finde en lejlighed.
  • Få en studieplads OG et arbejde, der passer sammen tidsmæssigt.
  • Holde fast i min vission, selvom det bliver voldhårdt.....
  • .. Og selvom folk synes jeg er en spasser, når jeg snakker svensk!
  • Fuck, jeg glæder mig mayn. Jeg håber sgu at det bliver til noget! ;D


Nu skal I høre.. Jeg har fundet mig en skole i Stockholm, der virker topnice. Fede fag, sej time-anligning (findes det ord?) osv. Men vejen derhen er ret lang, især når ikke jeg har nogen til at lære mig det, jeg skal lære. Psykologien er på plads. Filosofien delvist.. Derudover er jeg på egne ben.. Pis. lad mig lige komme til altså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0