møn er stærkt undevuderet.. after all

For et par dage siden overvejede jeg at bygge min blog op med kategorierne 'positiv' og 'negativ'. I dag kom jeg i tanke om, at der så ikke ville være plads til indlæg som dette.. De grå indlæg. Dem, hvor græsset hverken bliver nævnt som grønt eller vissent, men som værende - græs. Jeg var hjemme i weekenden. Jeg nød hvert sekund!
Jeg hader at savne, og jeg har rigtig mange personer og steder, oplevelser og minder at savne for tiden. Men jeg hader næsten endnu mere at skuffe folk, hvis mening betyder noget for mig, så jeg overlever det her.. Går jeg udfra. Tak for chancen.

SVENSKERE! Hvad fanden laver I, btw? Hvorfor stemte I på Neverstore? Adam Tensta, Lazee og Veronica Maggio var ibalndt! Spassere! Argh! - love you anyway

Godnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0