Det gjorde hun bare ikke...

Jag vill nu forsöka att skriva en blogg på svenska,
bara for att öva mig. Det kommer självklart vara lite fel skrivat,
men jag tycker det är bra övning, och jag VILL kunna prata och skriva det
svenska språket gott innan jag flyttar till Stockholm i sommaren..

Jag sittar just nu och lyssnar på Ken Rings skivan "Äntligen Hemma",
och det fick mig att tänka.. Vad om jag fick en tattoo med dom ordena, när jag är bosat i Sverige? Jag vet, det är konstigt att planera såhär redan nu, men jag tror verkligen, att jag kommer stänna dit i några år, och att det vill forändra mitt liv mycket!

Idag har faktiskt varit väldig bra, om jag själv skal säga det.. Solan tittade fram på morgonen och det gjorde det lätt att vakna.

Fan, jag är trött.. Jag tror det är tid att sova, men jag vill kanske skriva blogg på svenska igen i morron! Det är jätteroligt att studera, när bara man själv kan bestemma hur man vill göra det!
God natt, människor ;)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Rättade din text lite Meggie!



"Jag vill nu försöka att skriva en blogg på svenska,

bara för att öva. Det kommer självklart att vara lite felstavat, men jag tycker att det är en bra början och jag VILL kunna prata och skriva bra svenska innan jag flyttar till Stockholm i sommar...



Jag sitter just nu och lyssnar på Ken Rings skiva "Äntligen Hemma",

och den fick mig att tänka på: Tänk om jag fick en tatuering med just dom orden när jag bor i Sverige. Jag vet att det är konstigt att planera sådant här redan nu, men jag tror verkligen att jag kommer att stanna där i några år och att det kommer att förändra hela mitt liv"



Idag har faktiskt varit väldig bra, om jag själv skal säga det.. Solan tittade fram på morgonen och det gjorde det lätt att vakna.



Fan, jag är trött.. Jag tror det är tid att sova, men jag vill kanske skriva blogg på svenska igen i morron! Det är jätteroligt att studera, när bara man själv kan bestemma hur man vill göra det!

God natt, människor ;)

2009-10-15 @ 00:40:57
URL: http://elmovimiento.blogg.se/
Postat av: Dennis

Sorry! Missade att översätta en del!



"Idag har faktiskt varit en väldig bra dag, om jag själv får säga det. Solan tittade fram på morgonen och då var det enklare att vakna.



Fan, jag är så trött. Jag tror att det är dags att sova, men jag vill nog skriva på svenska i bloggen imorgon igen! Det är jätteroligt att plugga när man bara själv kan bestämma hur man vill göra det!

God natt, människor"

2009-10-15 @ 00:45:29
URL: http://elmovimiento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0