Savn vs. Kampdruk

Jeg skal være rigtig, rigtig fuld i aften, og jeg glæder mig rigtig, rigtig meget. Jeg er så træt af almindeligheden, at jeg dårligt kan beskrive det.. Skolen falder fra hinanden, alle bitcher over hinanden, og jeg er bestemt ikke helligere end alle andre. Jeg foragter lidt mere end et par stykker, og jeg har så umådeligt svært ved at holde min kæft.. Mauka ;)
Men i aften er der kræmmermarked, oh yeah, og der er jeg på hjemmebane. Desuden tror jeg, at de fleste bonghoveder skal til 1. maj i fælledparken, så har jeg scenen for mig selv til imorgen. I guder, hvor skal jeg være fuld..

Min dejlige storebror fylder forresten 22 år idag!
Hav en dejlig dag, smukke! Jeg elsker dig!

Har vist time nu.. Skrives ved efter weekenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0