Højt hævet på egne vinger

Käre blogg.se!

Novra, og alt, der minder om - hvor jeg savner at skrive blog! Jeg sidder netop nu på mit lokale bibliotek, der var så elskværdige at lade mig låne en computer, selvom jeg skylder næsten 2000 kr. pga. ikke-afleverede bøger og cd'er.. Jeg er flyttet hjemmefra! Oh yeah. Det er helt fantastisk, og det bliver bedre med tiden.. I aften kommer mine forældre forbi med et par reoler, så jeg kan komme i gang med at stille lidt ting på plads. Pt. er alt i flyttekasser, og det er klart, at det ødelægger oplevelsen bare en smule.

Men jeg kan lide verden for tiden. Meget endda. Det er ikke ret længe siden, at jeg var inde i Parken i København for at se Muse live som en del af The Resistance Tour - og halleluja, hvor var det fedt! Skøn koncert fra ende til anden, og jeg glæder mig allerede til jeg skal opleve dem igen.. Vil I høre mere om koncerten, så kig forbi meggie.urbanblog.dk ;)

På fredag bliver det en god dag. Jeg har aftalt med min søster og hendes ven, at vi skal til København og se Kasper Spez. Sidst vi så ham live, gik de lidt hurtigt, og jeg blev tilbage og hørte det meste af koncerten selv, så jeg tænkte, jeg lige ville give dem en rigtig god oplevelse - og så selvfølgelig også mig selv. Jeg elsker den mand. Han er én af de få elskværdige mænd, jeg "kender", og så er det ovenikøbet et langdistance-"forhold".. Det siger lidt, gør det ikke?

Well, dagen er køn, og selvom vejret er kold og blæsende, så nyder jeg at være ude. Jeg er helt sikker på. at jeg har tabt mig, og jeg er ligeså sikker på. at jeg kommer til at tabe mig endnu mere i løbet af de næste par uger. Jeg lever sundt, men sjovt. Jeg går enormt meget, både for at handle og for at besøge henholdsvist min mor og mormor. Det er en skøn livsføring, omtrendt ligeså skønt, som jeg havde forestillet mig.

Hvis noget skulle blive bedre, så skulle det da lige være min øvrige tankegang. Jeg har den samme tanke kørende rundt i hovedet på mig, og har haft det uudholdeligt længe efterhånden.. Internet kunne også være rart. Jeg savner at skrive, og ikke mindst læse blogs - Elmovimiento, jeg får en del at læse, når jeg får internetforbindelse, huh? ;)

Jeg tror, jeg vil slutte af for nu. Ih, hvor jeg savner det her <3
Jeres Meggie (næsten) uden filter.


Kommentarer
Postat av: Dennis

JA PRECIS! SKAFFA INTERNET NÅÅÅÅÅÅ!

Jeg syns att jeg skal fortsette att snakke sammen med deg på norsk. Då bli det mye mer morsomt. Maha xD. Lille havefruen kler sig fint i gule och blåe faver. xD

2010-01-12 @ 16:19:13
URL: http://elmovimiento.blogg.se/
Postat av: JYTTE

Det var inte igår! Jag skriver inte så mycket om snookarna längre då jag tycker att Kihlens stil har förändrats otroligt mycket. Gillar fortfarande hans musik men han är inte alls lika bra live och verkar lite egenkär. Adams-ray singel gillar jag bäst och jag ser verkligen fram emot hans album. Själv då? fortfarande snooktokig?

2010-08-30 @ 16:58:35
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0