En lille update, mest til mig selv

Godaften people!
Mit liv står still. Helt og komplet stille. En vis kvinde sagde engang til mig, at jeg ikke måtte frygte den langsomme fremgang - kun stilstanden. Men nu står alting faktisk stille, og det gør mig mildt sagt vanvittigt.

Okay, der sker jo faktisk en del. Men intet er det er Sverige-relateret, hvilket vil sige at min planer så stille, så meget bedre bliver det ikke. Min mor skal flytte ind hos mig og min far om under en måned (say what?), og så skulle vi meget gerne få styr på huset inden jul. Jeg har mistet al min energi, paradokssalt nok tror jeg, det er fordi, jeg intet foretager mig.. Det er så dejligt at sove, og mine drømme minder utroligt meget om dem, jeg drømmer i vågen tilstand. De er bare en del mere livagtige, når jeg sover jo.

Jeg glæder mig til jul, og jeg tror, jeg har en chance for at følge med i år. Jeg er så småt begyndt at holde øjnene åbne for eventuelle julegaver til min familie. Jeg håber, jeg kan bidrage med noget ordenligt..

Jeg tror, jeg er ved at miste håbet eller i hvert fald en del af det.. Det skræmmer mig, at det er så svært? Alle siger, at det får mig til at modnes. Ja, hvis man kommer igennem det, så gør det. Men flere års svømmen mod strømmen er hårdt. Og det tager ikke mange sekunders pause, før man er tilbage, hvor man startede..

Det er så sjældent, man ser et sundt barn med drømme og konkrete løsninger på problemerne, der afholder én fra at opfylde dem. Kommunen burde følge bedre op på dem, end på de andre.

Jeg kæmper virkelig imod, men det var ikke længe, før jeg begynder at pakke mig ind i bubblewrap igen. Jeg har ikke haft normal, sund social kontakt i næsten et halvt år - jeg bliver mere og mere underlig. Mit første projekt er oprydning, som virker totalt uoverkommeligt. Derudover er der to gange job, og hvor simple de end er, så forvirrer det mig. Jeg tror, jeg trænger til en rigtig god gammeldags jul!

Well, well, well. Hav en vidunderlig nat! Og sov godt ;)
/Jeres Meggie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0