Kaos, talentløst ofc.

God eftermiddag, elskede blogg.se.

Jeg tror aldrig, jeg har været så forvirret her, uden at det havde noget at gøre med en eller anden afhængighedsfremkaldende dreng.. Jeg har sagt ja til en lejlighed på min hjemø - even though meningen var, at jeg skulle flytte til 'du almægtige Sverige'.. Det var simpelthen for hårdt med alle de afslag, alle de ventedage og al den uvished.

Idag fik jeg så en mail fra en udlejer i Hultsfred.. Smuk lejlighed til ingen penge, og endda i gåafstand fra stationen. Der er jo ikke noget at gøre? Jeg har allerede sagt ja til den hernede. Og jeg ved ikke engang, hvad jeg helst vil længere. Måske bør jeg vente med Sverige? Faktum er, at jeg får en god omgang træning i at sige nej tak til noget nær perfektion - og det er vel også sundt.

Udover al den forvirring med bolig-gøgl, så fandt jeg for tre dage siden ud af, at min far havde kommet til at smide mine Muse-billetter væk. Han mener naturligvis, at det er mig, men jeg er i flytterod, så jeg har kigget alt mit igennem - ingen billetter. Det skal nok ordne dig, og jeg kommer afsted imorgen. Men det har taget en del af min hjernekapacitet de sidste par dage.

Jeg føler ikke samme glæde over min nye lejlighed, som jeg ville hvis ikke det var for Muse imorgen. Det lyder skørt, men koncerten overskygger lidt det der med at bo alene for første gang! Jeg glæder mig til begge dele. Imorgen bliver fantastisk!

Jeg håber alle .se bloggerne har det urimeligt godt, for det har jeg selv. Nu vil jeg nappe et brusebad og fange en bus mod Stege. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0