Grænsende til ARGH

Tjena bitches!
Så sagde vi jo lige, at det var fredag, og jeg allerede havde overstået mine arbejdsdage, ikke? -.-
Jeg skal afsted imorgen igen, og jeg orker nitte. Jeg er begyndt at udvikle en lettere angst for at møde folk, jeg kender ellere rettere sagt kender mig - no clue why. Men faktum er, at min arbejdsplads er fyldt med dem. Eow.

Jeg har tabt tre kilo! :D Jeg har ikke gjort det vilde for det, for den der træningsplan gik hurtigt i vasken. Men yay anyway! Og så er det jo at grådige Megz tænker, at hvis hun kan tabe tre k uden at gøre noget, hvor meget kan hun så ikke tabe, hvis hun tager sig sammen? 6. November nærmer sig..

Hvad fuck laver jeg foran skærmen.. Stepperen kalder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0