Two in a row

Jeg havde det mere end almindeligt godt i går efter mit blogindlæg, og ting, der gør en glad, dem skal man holde fast i. Så her er jeg - en lille aftenskrivestund - mest af alt for mig. Jeg sad og småkiggede på bloggen i går aftes, og mit sidste indlæg skrev jeg for præcis seks år siden - som 18-årig. Min drøm og mit mål var, at bosætte mig i Sverige, at lære svensk og at skabe en karriere indenfor sprog eller journalistik. 
 
Jeg bor ikke i Sverige, inte als, men jeg har dog lært svensk til husbehov. Jeg droppede ord og sætninger for at gå den naturvidenskabelige vej - for så at droppe ud lige inden målet. Nu er jeg midt imellem fortid og fremtid i et stort rod, som føles dejligt befriende og vanvittigt skræmmende på én og samme tid. 
 
Jeg er mor. Det var bestemt ikke med i mine tanker som 18-årig blogger, men herregud, hvor er det lykken. Det er også pissehårdt og forfærdeligt, men mest af alt er det meningen med livet. Så ja, livet anno 2016 er ingenlunde, hvad jeg havde forudset - men hvor ville det sjove også være i det?
 
Jeg tror, jeg vil publicera og læse lidt af mit det gamle, før jeg vil gå nedenunder og spille 500 med min kæreste. Jeg er stadig høj over de små ting i livet, jeg er stadig mig, og det mærker jeg faktisk først rigtigt nu, med fingrene på tasterne og metaforer lige på tungen. Alting skal nok gå.
 
- Meggiez0rous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0