För att jag forstår vad du säger

"För att jag forstår, vad du säger."
 
Sju små ord, som gjorde mig galen och kär och kåt och jävligt nyfiken. Jag tappade bort mitt cool och jag glömda språket mitt. Visste inte vart jag skulle säga, hur jag skulle opföra mig. Du har ingen aning, vad gick igennem mitt huvud, da du sa dom ordene. Att jag diggar svenskare är ju bara en av grundarna. Att du förstod mig, took me off guard, det var som att du talede till mig. Bara mig. Hade jag inte glömt hur man egentligen prata Svenska, kunde jag kanske ha sagt något klogt. Något coolt. Något konstigt. Men jag frös liksom bara till is eller nåt. Jag vet inte varför jag skriver här. Jag tror kanske jag behövade visa mig själv att jag förförande kunde tänka och blogga på Svenska. Även om det är fult av fel. Jag är full av fel, det är vad det är. Jag är inte crazy. Är jag? Jag tycker att vi skulle ge det en chans. Jag kunde vara bra för dig. 
 
För att jag forstår vad du säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0