Banalitet som kilder i maven

Jeg har mest af alt lyst til at køre en lang tur i mørket med dig ved siden af mig. Lære nye ting om dig, føle mig inkluderet og imponeret. Bilde mig selv ind, at konteksten er en anden. Mærke hjertet banke og skrivetrangen pulsere i fingerspidserne. Synge med på guilty pleasures, misse en frakørsel eller to, fordi dit smil blænder mig. Genfinde mig selv og min ro og komme i tanker om, hvor meget jeg nyder optakten og usikkerheden. Kun give opmærksomhed til det, der er i mit synsfelt. Vide at det er dumt og barnligt og typisk mig og være ligeglad. Slappe af. 
 
Jeg har lyst til at ride på bølgen, istedet for at smadre det hele med fornuft og virkelighed. Høre pop og synge i hårbørsten, tage læbestift på og smile lidt mere, end jeg plejer. Tolke dine ord til min fordel og lade dem gøre mig høj. Jeg har lyst til at glæde mig til at se dig igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0